Regulamin
1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu.
2. Studio wykonuje wszystkie zabiegi tylko osobom pełnoletnim. Osoby niepełnoletnie (16-17) – wymagana zgoda opiekuna prawnego na piśmie.
3. Studio zapewnia sterylność używanych do zabiegów narzędzi.
4. Studio nie wykonuje zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków, środków psychoaktywnych i odurzających. Studio nie wykonuje również zabiegów na osobach przeziębionych lub chorych.
5. W studiu obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu oraz materiałów pomocniczych. Nie przestrzeganie zaleceń grozi trwałą utrata zdrowia.
6. Ceny w studiu ustalane są indywidualnie. Wycena dokonywana jest na podstawie powierzchni tatuażu, lub w przypadku dużych tatuaży na podstawie ilości całodziennych sesji poświęconych na ich wykonanie.
7. Rezerwacja terminu na wykonanie tatuażu może zostać dokonana osobiście lub telefonicznie. Po ustaleniu terminu sesji klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku, koszt tatuażu po jego wykonaniu uwzględnia wpłacony uprzednio zadatek. Wpłata zadatku jest równoznaczna z Akceptacją Regulaminu. Klient ma prawo do maksymalnie jednokrotnej zmiany terminu (na minimum 5 dni przed wizytą) bez konsekwencji utraty zadatku. W przypadku odwołania terminu zadatek nie jest zwracany.
8. Klient ma prawo do jednokrotniej zmiany terminu sesji, nie później niż 5 dni przed ustalonym terminem sesji. Nie przybycie w wyznaczonym terminie lub brak powiadomienia na 5 dni przed wykonaniem zabiegu jest jednoznaczne z utratą dokonanej opłaty.
9. Studio może wysyłać powiadomienia SMS przed wyznaczonym terminem sesji z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wykonania tatuażu.
10. Studio nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie zasad pielęgnacji podczas procesu gojenia tatuażu. Wówczas ewentualne poprawki są płatne i ustalane z Klientem. Koszt minimalny od 250zł.
11. Studio nie ponosi odpowiedzialności za sposób zachowania się barwników na ciele, ze względu na szeroko pojęty proces gojenia się ciała oraz miejsca narażone na szeroko pojęty proces przecieranie się. Na życzenie klienta udostępniamy atesty stosowanych w studiu farb. Ponowne wbijanie tuszu, o ile zajdzie taka potrzeba jest płatne i ustalane z Klientem. Koszt nie mniejszy niż 250zł.
12. Jeżeli Klient umówił się na wykonanie tatuażu na jedną sesję i nie dał rady go zrobić, wówczas ustalana jest druga sesja i jej koszt.
13. Studio udziela wszystkich informacji na temat gojenia i pielęgnacji wykonanego tatuażu oraz dysponuje kosmetykami szczególnie do tego celu przeznaczonymi, które rekomenduje i poleca.
14. Studio umożliwia niezobowiązujące klienta konsultacje celem omówienia ewentualnego projektu, odpowiedzi na nurtujące klienta pytania dotyczące wykonania tatuażu.
15. Tatuatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy wykonania tatuażu bez podania przyczyny. Wówczas zadatek jest wypłacony Klientowi w całości jaki wpłacił.
16. Kody rabatowe, zniżki procentowe i vouchery proszę wskazywać przy rezerwacji terminu sesji. Kody, zniżki procentowe i vouchery wskazane po dokonaniu rezerwacji sesji nie będą uwzględniane.